Osnovna škola Ivana Zajca Rijeka

eTwinning school

Instagram

@osivanazajca

Ispis statistike od 26. 5. 2013.

EKSKURZIJA OSMIH RAZREDA-ŠIBENIK-ZADAR-SLAPOVI KRKE (13.-15.9.2017.)
Autor: Koraljka Mahulja-Pejčić, 20. 9. 2017.

0. DAN

Naša priča započinje 12.9. pripremama za ekskurziju i rođendanom. O ekskurziji se raspravlja odkad se za nju saznalo, dakle u sedmom razredu, no sada se rješavaju drukčiji problemi poput onog čuvenog „Tko će s kime sjediti u autobusu?“ ili onoga za posebne prilike, kao odlazak u hotel: „Tko će s kim biti u sobi?“ Također, važno je znati tko će ponijeti kakve grickalice i pića da se možemo mijenjati. Cijela generacija osmaša jedva čeka završetak današnje nastave da opelješi Konzumove police, pretrpa kofere za putovanje.

Sutra je mali korak za čovječanstvo, ali veliki korak za osmaše Osnovne škole Ivana Zajca u Rijeci.

Ella Švaljek,8.b

1. DAN
Velika trodnevna avantura osmaša naše škole započela je  već u ranojutarnjim satima oblačne rujanske srijede. Pozdravili smo se s mamama i tatama koji su bili tužni, ali i sretni što odlazimo. Brzo smo spremili torbe, smjestili se u autobus i krenuli put Šibenika. Autobus je bio izvor glasne glazbe i veselih učenika koji su bili jako sretni što u tom trenutku nisu morali učiti Kemiju ili Matematiku. Oko 12 sati smo stigli u Šibenik gdje nas je dočekala vodičkinja. Pokazala nam je Šibensku katedralu, kale i predivan vidikovac koji nam predstavlja sve ljepote Krešimirovog grada. Prošetali smo još i do tvrđave sv. Mihovila koja je bila glavni zaštitnik grada od Turaka. Jedva smo čekali ući u autobus i krenuti prema hvaljenom hotelu. Pokušali smo što prije doći do ključeva soba i što prije smjestiti tešku prtljagu. Učitelji su odlučili da bi bilo odlično da se opustimo uz bazen prije raznolike i ukusne večere i zabavnog diska. Neki su te večeri zaspali kako bi bili odmorni, a ostatak je partijao do ranih jutarnjih sati.

2. DAN
Nekoliko učenika 8.b razreda je uz potporu učitelja Tjelesne i zdravstvene kulture koji im je također i razrednik rano ujutro odlučilo provesti u tjelovježbi oko hotela. Ubrzo smo imali doručak i brzo se spremili za sve nove pobjede toga dana. Uputili smo se prema Sokolarskom centru gdje nas je zanimljivi sokolar upoznao sa sovama i sokolima. Vrijeme je brzo prošlo te smo za tren oka bili na slapovima Krke. Bili smo zadivljeni  dijelom prirode na tom području. Kad smo završili s razgledom autobus smo čekali 40 minuta za kojih smo saznali sve dogodovštine iz protekle noći. Nakon duge vožnje smo se zabavili na moru. Večera je bila još bolja nego dan prije, a disco još zanimljiviji. Nakon zabavne večeri zavalili smo se u jednu od soba i uživali u utakmici HNK Rijeke. Svi smo brzo zaspali jer smo bili umorni od burnog dana.

3. DAN
Probudili smo se ranije jer je bilo vrijeme da se spremimo i pozdravimo s predivnim Solarisom te se uputili put Zadra, a uskoro i Rijeke. Spremili smo prtljagu u autobus i spavali sve do Zadra. Tamo smo upoznali čari Muzeja antičkog stakla i Muzeja zlata i srebra Zadra. Prošetali smo Forumom, poslušali o crkvi sv. Donata i imali odličan ručak. Poslije toga smo zavirili u čarobni svijet Muzeja iluzija. Prošetali smo još na kratko ovim zanimljivim gradom punim povijesne baštine te se spremili za dugi put do Rijeke. U autobusu je bilo odlično... izvučen je dobitnik puta u Gardaland, igrali smo razne igre, puštali glazbu, a na kraju i zaspali na tuđim ramenima. Oko 22.30 je završilo naše veliko trodnevno putovanje i jedva čekamo sljedeću ovakvu avanturu.