« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 5.a i 5.b razreda sudjelovali su u radionici kojom smo obilježili Dan bijelog štapa. U prvom dijelu sudjelovali su na predavanju pod nazivom Živa knjižnica- NE sudimo ljude po koricama. Na predavanju su učenici upućeni u život i funkcioniranje slijepih i slabovidnih osoba te su naučili kako pristupiti takvim osobama u svakodnevnim situacijama.
U drugom dijelu radionice učenici su se stavili u poziciju osobe koja ne vidi te pokrivenih očiju, drugim osjetilima doživjeli prostor oko sebe. Sedmaši koji pohađaju GOO postavili su desetak „stanica“, a učenici 5.r. su obilazili „stanice“ i pokrivenih očiju rješavali zadatke i savladavali prepreke.
„Stanice“ sa zadacima:
Memory od različitih materijala -osjetom/prstima dodirni i složi par
Dotakni/pogodi-imenuj predmet-oblik- materijal
Papir-napiši svoje ime i prezime
Plastelin-oblikuj zadani oblik (srce, zvijezda….)
Slikovnica-dodirom i sluhom pogodi životinju
Pomiriši- osjetom njuha pogodi začin ili biljku
Kockice- razne oblike stavi na odgovarajuće mjesto
Hodanje sa štapom- hodanje duž hodnika
Nogomet sa loptom u šuškavoj vrećici
Probaj- osjetom okusa pogodi hranu
Učenici su vrlo zainteresirano prolazili sve „stanice“ i rado sudjelovali u aktivnostima. Uočili su koliko truda treba uložiti u svaku aktivnost te kako aktivirati druga osjetila kada su ti pokrivene oči. Osvijestili su s kojim se problemima susreću osobe koje ne vide te kako su im i najjednostavnije dnevne aktivnosti izazov koji trebaju svladati. Naučili su što znači biti tolerantan, tj. kako uvažavati različitosti, poštovati druge, ne isključivati osobu iz skupine te biti prijatelj.
Radionicu su provele profesorice Maja Hasija-Tadić, Lidija Pinterić i Koraljka Mahulja-Pejčić