Osnovna škola Ivana Zajca Rijeka

eTwinning school

Instagram

@osivanazajca

Ispis statistike od 26. 5. 2013.

PETAŠI NA IZLETU
Autor: Koraljka Mahulja-Pejčić, 31. 5. 2023.

U petak, 26.5.2023. u u 7 sati s autobusne stanice krenuli smo na terensku nastavu.
Odabrana destinacija izleta bila je Pula i NP Brijuni. Na izletu bilo je prisutno 38 učenika 5.a i 5.b razreda i troje učitelja pratitelja, razrednici Dinka i Neven te učiteljica Iva. Oko 9 sati stigli smo u Pulu te smo se uz stručno vodstvo lokalnog vodiča zaputili prema Areni, poznatom pulskom amfiteatru koji je najveći i najsačuvaniji spomenik antičkog graditeljstva u Hrvatskoj. Razgledali smo i podzemne prostorije koje su služile gladijatorima a danas su bogate artefaktima. U 12 sati krenuli smo prema Fažani, mjestu nadomak Pule, odakle smo brodom u 13.30 sati krenuli prema Velikom Brijunu koji je najveći od 14 otoka NP Brijuni.
Upoznavanje Brijuna odvijalo se vožnjom turističkim vlakom. Posjetili smo Safari – park u kojem u skladnoj zajednici žive mnoge životinjske i biljne vrste. Posebno nas je obradovala slonica Lanka koja nas je impresionirala svojom veličinom i papiga Koki koja nas je nasmijala svojim govorom. Na Brijunima smo vidjeli, prolazeći uz bizantski kastrum i rezidencijalnu vilu u zaljevu Verige. Uz samu lučicu razgledali smo crkvicu sv. Germana iz 15 st. u kojoj se nalazi izložba istarskih fresaka i kopiju glagoljaških spomenika. Razgledali smo i prirodoslovnu zbirku i arheološki muzej – „Tito na Brijunima“. U 17.30 sati brodom smo krenuli prema Fažani, a povratak u Rijeku bio je oko 20 sati. Prepuni dojmova, svojim kućama stigli smo u
20.30 sati. Na kraju,moramo pohvaliti učenike koji su bili zaista jako poslušni, strpljivi i dobro raspoloženi!